Les dépannages et mises en service sont réalisés en priorité par nos metteurs au point systèmes, mais aussi par nos partenaires service. Assistante virtuelle et tchat pour toutes vos questions techniques. For each of our businesses, we consider customer support, satisfaction and feedback an essential element of our overall marketing effort.
Wenn Sie Fragen zu einem Produkt haben oder Ihr Produkt einen Defekt aufweist, sollten Sie stets Kontakt mit dem Kundenservice aufnehmen. TV, DV Blu-ray Player, Soundbars. We give maximum consideration to ensuring the anonymity of whistleblowers, thoroughly managing information and protecting them from suffering any detrimental consequences, such as dismissal, as a result of their whistleblowing.
Please be reminded that our building has implemented “No Parking ” Policy. Under this system, an employee can report an incident and . Address : 1 Gohar El Kaed St. Toshiba TEC Switzerland . Support Fees^ may apply.
Spare Parts (Totaline ). Tell us about your laptop and get product specific support. This source has dried up, and product demand is nowhere near what it used to be. TOSHIBA, des gammes éligibles PORTEGE,.
Serrib à paris, et je sais pas expérience que les délais sont ENOOOOORRRMMEEESSS.
Aucun commentaire:
Publier un commentaire
Remarque : Seuls les membres de ce blogue sont autorisés à publier des commentaires.